iPhone servis, iPad servis, iMac servis, Macbook servis - iRepair.

Pogoji poslovanja

Podatki

V servisu iRepair, se vedno maksimalno potrudimo, da se vsi podatki na telefonu ohranijo, če pa je neizbežno, in moramo telefon povrniti na tovarniške nastavitve, za izbris podatkov ne odgovarjamo, zato priporočamo, da naredite varnostno kopijo pomembnih podatkov.

Pred oddajo vaše naprave

Vse dodatke telefona ali prenosnega računalnika kot so SIM kartica, SD kartica, brezžični usb sprejemnik za miško, cd ali dvd v optični enoti, ovitki, zaščite, nalepke ter drugi dodatki, je priporočljivo pred oddajo telefona, računalnika ali prenosnika v servis odstraniti, kajti za njih ne odgovarjamo.

Račun na podjetje

V primeru, da želite račun na podjetje, je na to potrebno opozoriti, pred izdajo računa, kajti kasnejših reklamacij oziroma sprememb ne izvajamo.

Gesla in kode

S prejetimi gesli in kodami ravnamo skrbno. Podatki ter gesla za servisiranje in vzdrževanje ne bodo posredovani tretjim osebam in so namenjeni izključno za servisiranje in testiranje naprave. Če ima stranka zaklenjen telefon in ne posreduje gesla, smo primorani povrniti računalnik ali telefon na tovarniške nastavitve in s tem povzročiti izbris podatkov na napravi, da lahko opravimo servisna testiranja oziroma stranki ne pripada garancija, če testiranja ni bilo možno izvesti.

Na telefonih s touch ID funkcijo (bralniki prstnega odtisa) le ta ob prejemu prvič najverjetneje ne bo deloval in je potreben vnos nadomestne touch ID kode, kar je opisano tudi v splošnih navodilih za uporabo telefona. Če stranka te kode ne ve, ne prevzemamo odgovornosti za nedelovanje telefona.

Po oddaji

Za funkcionalne napake po oddaji vaše Apple naprave, ki niso predmet naše menjave/dela ne moremo odgovarjati. Ker je bil telefon ali računalnik pred popravilom izpostavljen mehanski poškodbi, za njegovo brezhibno delovanje v prihodnosti ne moremo garantirati.

S telefonom ali računalnikom med servisnim posegom ravnamo v skladu z dobro servisno prakso.

Stekla in ekrani

Pri menjavi stekel/LCD zaslonov ter ostalih popravilih se uporabljajo originalna in včasih tudi nadomestna stekla/LCD zasloni in deli, ki niso enakovredni originalom ter uveljavljen postopek nameščanja le teh.

Pri nadomestnih ekranih ali delih določene posebne funkcije (naprimer Touch ID ob menjavi home gumba) ne bodo delovale.

Predplačilo in diagnostika

Kot izvajalec storitve imamo pravice zahtevati predplačilo za opravljeno storitev.

Pregled oz. diagnostiko popravila aparata izven garancije ali zaradi napak, ki niso krite z garancijo, zaračunavamo 50€. V kolikor se stranka odloči za popravilo naprave, je diagnostika brezplačna.

Čas popravila

Čas popravil naveden pod posameznimi produkti in popravili, ki jih nudimo, je le okviren in lahko nastanejo določena odstopanja od predvidenega časa, zaradi same narave ter kompleksnosti posega.

V primeru napake na materialu ali pomakanja zaloge, si pridržujemo pravico podaljšati rok popravila ter nabave materiala do 30 dni od dneva prejema naprave.

Če računalniku ali telefonu ni priloženo geslo za odklep, se rok popravila podaljša za 24 ur, od prejema gesla.

Pošiljanje po pošti

Pri pošiljanju po pošti, telefon v skladu s smernicami pošte Slovenije dobro zaščitimo in pošljemo stranki. Za poškodbe poštne pošiljke ne odgovarjamo.

Prevzem

Ko stranka prejme obvestilo o končanem procesu popravila aparature ima 30 dni časa za prevzem. Ob izteku roka prevzema naprave, si pridržujemo pravico zaračunati stranki ležarnino v višini 1€ na dan.

V primeru, da se napravo ne prevzame po 60 dneh od dne obvestila, si pridržujemo pravico napravo prodati na dražbi in z prejeto vsoto poravnati dolg stranke za opravljeno storitev ter nastalih stroškov ali pa napravo uničiti.

Prednostno popravilo

Naš servis ponuja možnost prednostnega popravila. V primeru le tega, aparatura stranke preskoči vrsto ter se aparat popravi v najkrajšem možnem času. Za tovrstno storitev se zaračuna 30€.

Splošno

Pri produktih kjer je navedena procentualna uspešnost (npr: 90% uspešnost) stranka prevzema odgovornost ter stroške neuspešnega popravila (npr. poškodba LCD ekrana).

S predajo naprave podjetju (vključujoč pošiljanje preko pošte) stranka sprejema pogoje poslovanja podjetja, ki so navedena na spletni strani www.irepair.si. Ob zahtevi stranke se ji lahko predložijo pogoji poslovanja tudi v fizični obliki. Ne poslujemo z žigom.

Garancija

Garancija na naše vgrajene rezervne dele je 90 dni od datuma prevzema naprave. Uveljavljate jo le z predložitvijo potrdila o plačilu. Z mehansko poškodbo telefona vam tovarniška garancija ne velja, mi pa vam le te po menjavi ne moremo obnoviti.

Zaradi kompleksnosti montaže lahko nastanejo manjše vizualne poškodbe prav tako 100% enak izgled ni zagotovljen. Odstopanja, ki lahko nastanejo zaradi posega in za njih ne odgovarjamo so sledeča:

  • Deadpixels (mrtve pike v ekranu)

  • Barvne ali bele pike v ekranu

  • Odstopanje od primarne barve

  • Odstop ekrana, ki je posledica zvitega okvirja ali deformacije

  • Ostanki lepila

  • Manjše odrgnine in praske

  • Zmanjšana svetlost ekrana

V primerih menjave stekla, LCD zaslona ali tovrstnega posega in servisa telefona, ki je po deklaraciji proizvajalca vodotesen, nadaljnje vodotesnosti ne garantiramo.

Za popravila na matični pološči, ki je bila v stiku s tekočino ali pa je poseg opravljal že kakšen drug servis, vam garancija ne pripada, razen če to ni drugače navedeno na izdanem računu.

Odgovornosti za morebitne notranje mehanske poškodbe, ki so jih povzročile primarne poškodbe telefona ali računalnika (padec, počeno steklo/nedelujoč LCD, počena ali napihnjena baterija in podobno) ne prevzemamo.

Upoštevajte, da pri zaslonih z LCD tehnologijo, vsaka "mrtva točka" ni razlog za uveljavljanje garancije. Pri tem velja standard ISO 13406-2, ki določa kriterije za okvaro LCD zaslonov:

  • RAZRED 1:
    ni okvarjenih pikslov in sub-pikslov (v tem primeru lahko takoj uveljavite garancijo)

  • RAZRED 2:
    dopušča eno ali tudi vse od naslednjih pomanjkljivosti :
    - 2 svetla ali temna piksla
    - 5 enojnih ali dvojnih temnih/svetlih sub-pikslov
    - 2 sub-piksla znotraj razdalje petih pikslov (cca 2mm za 15''in17'' monitorje)

  • RAZRED 3:
    dopušča eno ali vse izmed naslednjih pomanjkljivosti :
    - 5 svetlih pikslov
    - 15 temnih pikslov
    - 50 enojnih ali dvojnih temnih/svetlih sub-pikslov
    - 5 sub-pikslov znotraj razdalje petih pikslov (približno 2mm)

V primeru, da razred zaslona ni naveden, zaslon avtomatično spada v 3. razred.

Garancija ni veljavna

Garancija ni veljavna v naslednjih primerih:

  • ob neposredovanja gesla za odklep in testiranje telefona ali računalnika

  • ob poškodovanju garancijske nalepke (Warranty void seal)

  • okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela...)

  • če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja

  • pri spremembah na aparatu

  • ob izpostavljenosti telefona vlagi, vodi ali ob znakih oksidacije (čipi, konektorji, upori itd)

  • pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu

  • pri poškodbah zaradi poseganja tujih oseb

  • pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka-

  • pri napakah, ki jih povzroči nezdružljiva programska oprema in virusi ter nepooblaščeno spreminjanje tovarniške programske opreme

  • pri normalni obrabi izdelka, vključno z baterijo

  • pri okvari zaradi lepljenja nalepk na napravo in napak zaradi svetlosti LCD zaslona, ko je dolgotrajno prikazana enaka statična slika in ostanejo vzorci na zaslonu

Sledite nam
Naša poslovalnica se nahaja tukaj:
O nas

Ne dovolite, da se neizkušeni serviserji učijo na vaši napravi in tvegate, da boste za večno ostali brez nje in vaših podatkov. Zato naj bo servis iRepair, vaša prva izbira!

Lokacija

iRepair Slovenija
Koprska ulica 94
1000 Ljubljana

Načini plačila
Kontakt

Telefon: 059 023 951

GSM: 040 218 946

E-pošta: info@irepair.si

Calls from out of Slovenia:

Landline: +386 59 023 951

GSM: +386 40 218 946

Kontakt

Telefon: 059 023 951

GSM: 040 218 946

E-pošta: info@irepair.si

Calls from out of Slovenia:

Landline: +386 59 023 951

GSM: +386 40 218 946

iRepair © 2024 Vse pravice pridržane.
Made with ⚝ by Starfiniti d.o.o.